سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت گوشی شیائومی فروردین 1400

قیمت گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی باوجود نوسانات شدید قیمتی، حاکم بر بازار تجهیزات الکترونیکی، هنوز هم به‌صرفه‌ترین رویکرد می‌باشد. قیمت پایین و عملکرد عالی این گوشی‌ها از یک‌سو و وجود فناوری‌هایی که این گوشی‌ها را در میان نمونه‌های هوشمند شاخص نموده، ارزش خرید آنها را ارتقا داده است. با بررسی محصولات شرکت‌هایی چون سامسونگ، اپل و … درمی‌یابیم، به‌راستی گوشی شیائومی نه‌تنها در وضعیت نابسامان امروزه، بلکه از دیرباز مناسب بوده، ازاین‌جهت محبوبیت بالا و فروش فراوان از شاخصه‌های اصلی این برند است.

نسخه‌های چینی که در حال حاضر از این گوشی در مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند، نگرانی خریداران را بابت برخورد با جنس‌های تقلبی افزایش داده، ازاین‌رو کسب اطلاعاتی جامع در قالب راهنمای خرید گوشی شیائومی برای جلوگیری از بروز مشکلات متعدد الزامی است. نکات مهم و ضروری که در ادامه ذکر می‌کنیم را به خاطر سپرده تا در خرید خود متضرر نشوید.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی مطمئناً به شما کمک می‌کند، در میان این هیاهوی اجناس چینی و بی‌کیفیت نمونه‌ای مرغوب را بیابید. در ابتدای این راه حتماً به سراغ بارزترین نشانه گوشی‌های شیائومی یعنی بسته‌بندی آنها بروید. گوشی‌های شیائومی در بسته‌بندی‌هایی با گارانتی معتبر، دفترچه راهنما با زبان‌اصلی، کد QR و … عرضه می‌شوند که جعبه نسخه‌های چینی فاقد چنینی ویژگی‌هایی بوده و فقط علائم چینی بر روی آنها درج‌شده است.

نکته مهم دیگر رام نصب‌شده بر روی گوشی‌های شیائومی اصل است که به شما این امکان را می‌دهد، از تمامی زبان‌های فارسی، عربی، ترکی و… بر روی گوشی خود بهره‌مند شوید، حال‌آنکه گوشی‌های تقلبی چینی فقط از دو زبان انگلیسی و چینی پشتیبانی می‌کنند. مشکل بعدی که در مواجه با گوشی‌های غیر اصل با آن درگیر می‌شوید، دوشاخه برق متفاوت و نیاز به تبدیل مخصوص است که توجه به خرید گوشی شیائومی اصل را به یک ضرورت بدل می‌سازد.

در ادامه راهنمای خرید، حتماً به عدم وجود اپلیکیشن هایی چینی برای اطمینان از اصل بودن گوشی توجه نمایید، زیرا پک گلوبال گوشی‌های شیائومی یا همان نمونه‌های اصل با نرم‌افزارهای انگلیسی و قابل‌استفاده برای تمامی افراد مستقر در هر نقطه از جهان طراحی می‌شوند. عدم دریافت آپدیت‌ها از سوی گوگل، حافظه رم و داخلی محدودتر، عدم پشتیبانی از باندهای شبکه‌های مخابراتی، خدمات پس از فروش ناقص و … همگی در کمین افرادی است که نسخه‌های جهانی شیائومی را خریداری نکرده‌اند.

راهنمای خرید انواع مختلف گوشی شیائومی

اگر تمایل دارید، در قبال پرداخت قیمت گوشی های شیائومی کالایی را دریافت نمایید که به‌طور کاملاً رسمی وارد ایران شده باشد، علاوه بر موارد ذکرشده در راهنمای خرید گوشی شیائومی، به‌سلامت فیزیکی محصول مانند قاب و اتصالات آن نیز دقت داشته باشید. در ادامه از عدم جداسازی بخش یا بخش‌هایی از گوشی نیز اطمینان کسب نمایید تا محصولی چینی را در قالب نمونه‌ای جهانی به شما نفروشند. در اینجا شمارا به مشاهده چند نمونه از گوشی‌های شیائومی پرفروش دعوت می‌کنیم.

  • خرید گوشی شیائومی مدل Redmi 9 M2004J19G دو سیم‌کارت با ظرفیت 32 گیگابایت:

خرید گوشی xiaomi نسل نهم سری Redmi امروزه خود را با باتری قدرتمندتر، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.53 اینچی مجهز به فناوری Corninig Grilla Glass 3 به‌منظور محافظت از هرگونه آسیب و خط و خش، سخت‌افزار نصب و اجرای بازی و… به همگان معرفی نموده است.

طراحی جذاب دوربین همگان را شیفته خودساخته و دو لنز 13، 8 مگا پیکسلی این گوشی xiaomi را حمایت می‌کنند و در کنار لنز ماکرو و سنسور عمق مجموعه دوربین این گوشی را تکمیل نموده‌اند. البته نمی‌توان از دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی آن نیز صرف‌نظر نمود.

در انتها حافظه رم با ظرفیت 3 گیگابایت، درگاه ارتباطی USB Type-c و پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند مشخصات دیگر این گوشی را بازگو می‌کنند.

urly.ir    u.nu   tinyurl   is.gd  v.gd  v.ht  ulvis.net  shrtco.de   cutt.ly   rebrand.ly    bit.ly